
یازدع روز پیش تولدم بود... سال قشنگی بود هم شیرین هم تلخ فروردینیا ذاتا مهربونندست خودشونم نیستما کلا خاصیمهمه ی ماها در زندگیمان روز های تیره و تاریک را پشت سر گذاشته ایم،حتی شاید همین حالاهمخیلی هایمان دچارِ همین روز های تاریک باشیم! روزهایی که خو...
ادامه مطلب