تسلیم نخواهم شد!
زندگی می کنم ...
برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...
من فرصتی برای بودن دارم،
پس ساکت نمی نشینم ....!!!
می گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی ها و کاستی ها،
شاهکار زندگی خود هستم ؛
کافیست لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه های آینده زندگی کنم ...!!!
چون رویاهایم آنجاست ،
و من فقط ؛ یک بار فرصت زندگی کردن را دارم
هرگز هرگز هرگز در برابر کنایه ها کم نمی آورم
و به زندگی ثابت میکنم
اگر او سخت است من از او سخت ترم

پ.ن : دوباره شروع کردم با تعویض قالب وبم با پاک کردن ی سری پست
با آهنگ رفت مسعود صادقلو
باکلی انرژی مثبت الکی
بااینک هفده روز دیگ امتحان دارم حس درس خوندن نی
دوس داشتم رو وبم کارکنم
داره اذان میگ
چهارشنبه3خرداد96
از دوشنبه دانشگا نرفتم ولی همچنان تو تل باهاشون در ارتباطم
ب اصرار خسته امروز دوباره ی گروه زدم
وهمچنان i am single
ما را در سایت سردرگم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62