یک هفتع از ثبتنامم تو کلاس طراحی لباس گذشت
و تازع میفهمم چقدرتوطراحی استعداد داشتم
گرچه رشتع دانشگاهیمم (ینی معماری)چندان بی ارتباط نیس با طراحی
اما خب الان ک تو مقطع کارشناسیم بیشتر سیستمی کارمیکنیم تا دستی
ولی خوشحالم ک وسط دپرس شدنای تابستونیم مسیرزندگیمو پیداکردم
و دارم ب سمتش میرم
قصدم رفتن بود ولی وقتی دلم اینجاس شایدم بشه اینجا موفق شد...
جمعه بیست و هفتم تیر ۱۳۹۹ ساعت 0:47 توسط زهـــرا
سردرگم...ما را در سایت سردرگم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67