این روزاخیلی کمتر طراحی میکنم
هنوزتکلیف چن تا از درسام مشخص نیس
دوتاش ک امتحانش معلوم نیس،یکیش استاد نداره
یکیش استادش قراره از هرشنبه ای ک معلوم نیس کی بیاد درسشو شرو کنه
خلاصه یه وضعیتیه اصلا
این کروناهم امسال اینجوری زندگیمونو بهم ریخت
امشب داداش اومد خونمون ولی نیومد تو و همینطوری سرزدو رفت
تازه اونم با ماسک و دستکش
گفت تو شرکتشون اوضاع خوب نیس یراهمین نمیاد تو
گف معلوم نیس ک شاید ناقل باشم
بعد رفتنش کلی دلم گرف و اعصابم بهم ریخت
نگرانشم،کاش مرخصی بگیره و نره سرکار
بیشترازین اعصابم خرد شد ک دیدم ی رب قبل اومدنش ب خونه
بم پیام داده و بعد پیاماشو پاک کرده،ینی چی گفته بود
منم پیگیری نکردم،کلا مدتیه حوصله پیگیری هیچیو ندارم
سعی میکنم تو ذهنم باخودم حلش کنم تا باخود طرف
مثل الان که فهمیدم امیر ی چیزیو بم دروغ گفته بود قبلنا
حتما دلیلی داشته براکارش ولی من چیزی نگفتم بش
البته که موضوع مهم یاحتی درمورد خودمون نبود
یا حتی همین چن دق پیش فهمیدم ک حالش خوب نیس
ولی پیگیری نکردم و گفتم بخوابه
این خیلی بده ک سعی نمیکنم حرف بزنم و حل کنم مسائلو
این خیلی بده ک همه چی زود دلمو میزنه مث طراحی
.....
سردرگم...ما را در سایت سردرگم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55