انسان بودن...

خرید بک لینک

هر چه انسان تر باشیم زخمها عمیق تر خواهند بود ؛


هر چه بیشتر دوست بداریم بیشتر غصه خواهیم داشت ؛


بیشتر فراق خواهیم کشید ،


و تنهائی هایمان بیشتر خواهد شد ..

شادی ها لحظه ای و گذرا هستند ،


شاید خاطرات بعضی از آنها تا ابد در یاد بماند ،


اما رنجها داستانش فرق میکند ..


تا عمق وجود آدم رخنه می کند


و ما هر روز با آنها زندگی می کنیم ؛


انگار که این خاصیت انسان بودن است ... !

اینستام فالو شه لطفا

mahya_n77

امروز تصمیم گرفتم وشرو کردم ب درس خوندن از درک و بیان معماری هم شرو کردم

حجمش کم بود خب

وکلی اتفاقای دیگ ک حس نوشتنش نیس

فردا ماه رمضونه

جمعه_4_خرداد_

سردرگم...

ما را در سایت سردرگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 23:36

صفحه بندی