هر چه انسان تر باشیم زخمها عمیق تر خواهند بود ؛
هر چه بیشتر دوست بداریم بیشتر غصه خواهیم داشت ؛
بیشتر فراق خواهیم کشید ،
و تنهائی هایمان بیشتر خواهد شد ..
شادی ها لحظه ای و گذرا هستند ،
شاید خاطرات بعضی از آنها تا ابد در یاد بماند ،
اما رنجها داستانش فرق میکند ..
تا عمق وجود آدم رخنه می کند
و ما هر روز با آنها زندگی می کنیم ؛
انگار که این خاصیت انسان بودن است ... !

اینستام فالو شه لطفا
mahya_n77
امروز تصمیم گرفتم وشرو کردم ب درس خوندن از درک و بیان معماری هم شرو کردم
حجمش کم بود خب
وکلی اتفاقای دیگ ک حس نوشتنش نیس
فردا ماه رمضونه

جمعه_4_خرداد_
سردرگم...ما را در سایت سردرگم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81