روزت مبارک لبخند خدا(دست نوشته)

خرید بک لینک

من یک دخترم!!!
دختری که در هیچ جایی از تاریخ سرزمینش

از زنده به گورشدنش نشانی نیست

ولی امروز جاهلانی جاهل تر از اعراب بادیه نشین ،

دنیایش را طوری ساخته اند

که آرزوهایش را زنده به گور میکند...


و من صدای رسای دخترانی هستم که

پشت دیوار بلند عفت و حیا یاد گرفته اند

خاموش بمانند چون گفته اند ؛

هیس!دخترها فریاد نمیزنند...


یکی دو روز است که تمام پست های اینستاگرام

و تلگرام را به ما اختصاص داده اید!!


هرکسی از هرجایی به شیوه خودش

روزدختر را تبریک میگوید..ولی میشود

برای ماعکس و متنی نگذارید؟؟!؟


میشود به جای اینهمه تبریک،آرامش را به ما هدیه دهید؟!

میشود وقتی میخواهیم از خانه بیرون بیاییم،

به فکر این نباشیم که چه بپوشیم یا آرایشمان

را کمرنگ تر کنیم موهایمان را بیشتر پنهان

که یک وقت شما...

چه در جامعه چه در مدرسه و چه درخانواده ،

به ما یاد دادند باید مردی باشد که دستمان را بگیرد و

خوشبختمان کند،وقتی حتی مجوز آزادانه

و مطمین راه رفتنمان درخیابان،همراهی یک مرد است...

زمانیکه بانگاه های سنگیتان،آرامی خاطرمان

را برهم میزنید،میشود با تبریک های بیخودتان،

دختربودنمان رابه سخره نگیرید؟!

آری،من یک دخترم !!

دختری با دنیای صورتی و پراز، پاستیل و لواشک،

کفش های پاشنه بلندو رژلب های قرمز جیغ،

با لاک هایی که دیگر تعداد رنگ هایش از دستم در رفته

و کمدی پر از لباس های صورتی و قرمز و

چتری هایی که برای بیرون آمدنشان از زیر شالم،

خودم را پشت دیوار وجود هیچ مردی پنهان نمیکنم

و پچ پچ ها و نگاه های سنگینشان را به جان میخرم....

من این ازادی اندیشه و رفتار را از جامعه و مردم،

نگرفته ام و برای داشتنش هرروز با

چشم های گرسنه شهرجنگیده ام!!!

اما این آزادی را برای افکار تمام مردمان شهرم

از همه شما طلب میکنم تا دخترم مانند

من برای داشتن حقش،مجبور به جنگیدن نباشد....

لطفا وقتی توانستید درک کنیدکه قرمزی رژلب

هیچ دختری به خاطرشما پررنگ نشده و

قدمانتویش کوتاه تر،هروقت فهمیدید

یک دختر به احساس اطمینان نیاز دارد،

آن وقت با خیال راحت خودتان را مرد تلقی کنید

و روز دختررا به ما تبریک بگویید✌️


#محیا

سردرگم...

ما را در سایت سردرگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 23:36

صفحه بندی