

همیشه نگران حرف مردم نبودم
که چ حرفی بزنم چ حرفی نزنم
کجا برم کجا نرم
با کی بگردم دورو بر کی نباشم
همیشه نقش اول زندگیم خودم بودم
چه درست چه اشتباه
اره خب ی جاهایی اشتبا کردم
ولی خب مهم این بود که خودمم
اورجینال
برام مهم نی که پشت سرم چی میگن
چون مردم در دوحالت پشت سرت حرف میزنن
یا کع میخان بت برسن و نمیتونن
یا اینکه ی جایی سوزوندیشون
سردرگم...ما را در سایت سردرگم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59